معرفی نوبت دات آی آر
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

معرفی نوبت دات آی آر

سایت نوبت دات آی آر یکی از سایت ها در زمینه ارائه خدمات نوبت دهی به بیماران به صورت آنلاین و اینترنتی است. شما می توانید وارد این سایت شده و بعد از ثبت نام خود در این سایت نوبت دکتر خود را دریافت کنید. زمینه تخصص پزشکان در این سایت زنان و زایمان - مغز و اعصاب - گوش و حلق و بینی - ارتوپدی - مجاری ادراری و کلیه - پوست و مو - چشم پزشکی - گوارش ، کبد و آندوسکوپی - قلب و عروق - رادیولوژی وسونوگرافی - غدد ، رشد و متابولیسم ، روانشناسی و روانپزشکی - کودکان و نوزادان - جراحی عمومی - دندانپزشکی - ریه و دستگاه تنفسی - داخلی - جراحی پلاستیک و زیبایی - تغذیه - عفونی - عمومی -طب فیزیکی و توانبخشی - فیزیوتراپی و کایروپرکتیک - آسیب شناسی - داروسازی - بیهوشی - آزمایشگاه - انکولوژیست - ژنتیک و پزشکی هسته ای - سم شناسی بالینی و مسومیت می باشد. 

از دیگر تخصص های این سایت طب کار و بیماری های شغلی - پزشکی قانونی - طب سنتی ایرانی - طب اورژانس - بینایی سنجی - شنوایی سنجی - پزشک ورزشی و طب ورزشی - فوق تخصصی در زمینه مغز و اعصاب کودکان - روماتولوژی - گفتار درمانی و کار درمانی - طب هوا و فضا و ارتوپدی فنی را می توان نام برد. 

شما ابتدا باید در بخش ورود در سایت شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. بعد از ارسال کد برای شما می توانید وارد سایت شده و پزشک مورد نظر خود را انتخاب و نوبت خود را دریافت میکنید.

 





:: برچسب‌ها: پزشک , نوبت دات آی آر , پزشک آنلاین , درمان , طب , طب تخصصی , دکتر ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: